دوربین مداربسته پانورامیک چیست؟

دوربین مداربسته بازدید: 140

در راستای نظارت و امنیت مکان های مختلف، دوربین‌ های مداربسته پانورامیک به عنوان یکی از فناوری‌ های پیشرفته در زمینه دوربین‌ های مداربسته، با ویژگی‌ ها و قابلیت‌ های منحصر به فردی معرفی و شناخته شده‌ اند. 

دوربین مداربسته پانورامیک چیست؟

دوربین پانورامیک نوعی دوربین مداربسته است که با استفاده از یک یا چند لنز، میدان دید وسیع و گاهی 360 درجه را ارائه می‌ دهد. این دوربین‌ ها برای نظارت بر مکان‌ های بزرگ مانند فروشگاه‌ ها، ادارات، مراکز تجاری، پارکینگ‌ ها و… ایده‌ آل هستند.
دوربین پانورامیک تصاویر را با شکل پانورامایی ضبط می‌ کند. این دوربین مناسب برای فضاهای باز و مناطقی است که نیاز به پوشش گسترده دارند. دوربین های پانورامیک را می توان جایگزین چندین دوربین مداربسته سنتی نمود که دارای نقطه های ثابت هستند تا مناطق وسیع و دارای نقطه های کور را پوشش دهد. در دوربین پانورامیک معمولا از چند لنز در کنار یکدیگر یا یک لنز چشم ماهی (زاویه فوق العاده عریض) استفاده می‌ شود و بنابراین این دوربین ها دید ۱۸۰ درجه یا ۳۶۰ درجه را به شما ارائه می دهند. دوربین های پانورامیک، هزینه، زمان و انرژی شما را در نصب و نگهداری کاهش می دهند و عملکرد قابل اطمینانی دارند.

معرفی دوربین پانورامیک

دوربین مداربسته پانورامیک نوعی تجهیزات امنیتی پیشرفته است که قابلیت گرفتن تصاویر ویدیویی پانوراما از محیط را فراهم می‌ کند. ویژگی‌ های این نوع دوربین را با هم مرور می کنیم:

دوربین‌های مداربسته پانورامیک با ترکیب ویژگی‌ های فوق، به کاربران امکان می‌ دهند تا محیط خود را به‌طور کامل مشاهده و نظارت کنند و برای ایجاد امنیت بیشتر در محیط‌ های مختلف استفاده شوند.

بررسی دلایل استفاده از دوربین پانورامیک در محیط

استفاده از دوربین پانورامیک در محیط‌ های مختلف، به دلایل متعددی قابل بررسی است:

استفاده از دوربین پانورامیک به دلایل فوق برای نظارت و امنیت در محیط‌ های مختلف بسیار مفید است و به مدیران و کاربران اجازه می‌ دهد از وضعیت محیط خود به صورت جامع و کامل مطلع شوند.

بازار فروش دوربین پانورامیک

به طور کلی، بازار فروش دوربین‌ های پانورامیک در حال رشد است و احتمالاً در آینده نزدیک نیز به دلیل افزایش نیاز به امنیت و نظارت، بیشتر رشد خواهد داشت.

چاپ