دوربین مداربسته وریفوکال چیست؟

انواع دوربین مداربسته بر اساس لنز

لنزهای دوربین مداربسته بر اساس قابلیت تغییر فاصله کانونی دسته بندی می شوند. به طور کلی دوربین های مداربسته به دو دسته دوربین با لنز ثابت و دوربین با لنز متغیر تقسیم می شوند.

قوانین نصب دوربین مداربسته در آپارتمان چیست؟

امنیت یکی از موارد بسیار مهم و حیاتی در ساختمان به حساب می‌آید که می‌تواند تاثیرات فراوانی در زندگی روزمره افراد داشته باشد، یکی از روش‌هایی که می‌تواند، امنیت ساختمان را تا حد قابل قبولی افزایش دهد، نصب دوربین مداربسته در ساختمان است.

استاندارد IP در دوربین مداربسته چیست؟

دوربین مداربسته ضد آب در واقع گروهی از دوربین های مداربسته هستند که IP ایی برابر با 66 و یا 67 دارند. IP یک استاندارد جهانی است که مخفف عبارت Ingress Protection می باشد. استاندارد IP در دوربین مداربسته با دو عدد در کنار حروف IP نمایش داده می شود. عدد اول مربوط به مقاومت بدنه دوربین در برابر نفوذ ذرات ریز، گرد و غبار و … است. عدد دوم نیز مربوط به مقاومت دوربین در برابر رطوبت، نفوذ آب و باران بوده و در واقع نشان دهنده درجه ضد آب بودن دوربین است. این رتبه بندی بیان کننده آن است که دوربین مداربسته شما تا چه میزان در برابر فشار آب مقاوم است.

جدیدترین تکنولوژی تجهیزات صنعت اعلان حریق در دنیا

پنل اعلام حریق یکی از اصلی‌ترین اجزای یک سیستم اعلام حریق است که وظیفه‌ی هماهنگی بین سایر اجزا را بر عهده دارد و علاوه بر بررسی کلیه‌ی ورودی‌ها و خروجی‌ها، انرژی لازم برای فعالیت سایر بخش‌ها را نیز فراهم می‌کند.

چقدر استاندارد های آتش نشانی در بیمه انبار تاثیر دارد

در بسیاری از شرکت ها اگر انبار مهمترین سرمایه آن نباشد، یکی از بزرگترین بخش هاست که سرمایه شرکت به صورت جنس در آن دپو شده است. همین دلیل کافیست که بقا یا عدم بقای یک شرکت در گرو داشتن یک انبار مطمئن باشد که از گزند  هر نوع تهدیدی در امان باشد. البته تهدید همواره وجود دارد اما دارا بودن بیمه باعث می شود که ریسک آسیب رسی به سرمایه شرکت به پایین ترین حالت ممکن برسد . از این رو ما بررسی کردیم چه استانداردهایی آتش نشانی برای انبار باید در نظر گرفت تا بتوان آن را به راحتی بیمه کرد.

زیر مجموعه ها

کاسپین سی سی تی وی تامین کننده تجهیزات حفاظتی و نظارتی ما امنیت را برای شما به ارمغان می آوریم
02833248008
قزوین نوروزیان

خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا در جریان اخبار ما باشید