بهترین دزدگیر مزاحم در یک نگاه

هشدار مزاحم بخش مهمی از سیستم امنیتی کسب و کار است که به طور 24 ساعته از محل شما در برابر نفوذهای احتمالی، سرقت و سایر حملات محافظت می کند.

مقایسه دوربین بیسیم برایتون 7832P3 و بلورمز A31

این روزها دوربین مدار بسته بیسیم به جهت سهولت راه اندازی و قیمت به نسبت پایین شان بسیار فراگیر شده اند. ما در ادامه می خواهیم دو مدل دوربین وایرلس گردان را که یکی با برند ایرانی برایتون و دیگری با برند بلورمز چینی مقایسه کنیم و و مزایای هر یک را در بخش های مختلف بازگو کنیم پس اگر قصد انتخاب یکی از دو دوربین ذکر شده را داشتید ادامه مطلب را از دست ندهید.

نکات مهمی درباره نصب دزدگیر اماکن

دزدگیرها ی اماکن یکی ازقوی ترین سیستم های امنیتی می باشد که از حساسیت و پیچیدگی های زیادی در سیستم  خود برخوردار می باشد، به همین دلیل نصب دزدگیرها نیاز به مهارت وتخصص دارد . 

تفاوت WDR و DWDR و True WDR چیست؟

در جوامع امروزی بهره بری از بهترین کیفیت تصویر و رزولوشن بالا در هنگام تصویر برداری لنز دوربین مداربسته و دوربین های عکاسی در نزد مصرف کنندگان این عرصه دارای اهمیت بسیار است ، در ادامه به معرفی یکی از تکنولوژی های پرداخته که در تمام تجهیزات امنیتی نظارتی مانند دوربین مداربسته IP، دوربین مداربسته توربو اچ دی و دوربین مداربسته AHD وجود دارد تا در صورت قرار گیری در شرایط نوری نامناسب به صورت هوشمند و خودکار به بالا بردن کیفیت تصاویر بپردازد.

کاربرد لنز وریفوکال دردوربین های مداربسته

لنز وریفوکال چیست ؟

لنزوریفوکال لنزهای می باشند که درمحورافقی حرکت می کنند واین حرکت افقی لنز این قابلیت را به دوربین مداربسته می دهد که بتواند محیط های وسیع تری را نمایش دهد وهمچنین بتواند روی یک منطقه کوچک تر نیز تمرکز داشته باشد . لنز های وریفوکال دراندازه های متفاوتی از دیافراگم به بازارعرضه می شوند . کوچکترین دیافراگم مورد استفاده درلنزهای وریفوکال که در محیط های مسکونی مورد استفاده قرارمی گیرد از اندازه ۱۲- ۲.۸ میلی متر و بزرگترین دیافراگم مورد استفاده 100-5 میلی متر می باشد.

زیر مجموعه ها

کاسپین سی سی تی وی تامین کننده تجهیزات حفاظتی و نظارتی ما امنیت را برای شما به ارمغان می آوریم
02833248008
قزوین نوروزیان

خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا در جریان اخبار ما باشید