معرفی دوربین مداربسته تحت شبکه هایلوک

دوربین مداربسته تحت شبکه HILOOK

دوربین مداربسته هایلوک تنها با داشتن یک سال سابقه در تولید تجهیزات امنیتی و نظارتی همچون دوربین مداربسته IP در کمترین زمان ممکن سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار گرفته است. تجهیزات الکترونیکی به طور کل یکی از محصولات قابل بحث در نزد کاربران و خریداران و ارائه کنندگان این محصولات بوده است به این صورت که مصرف کنندگان در جستجوی محصولی با بهترین کیفیت در کنار قیمت مناسب هستند و تولید کنندگان با اندیشیدن به رفع نیاز مشتریان در کنار خدمات بی نظیر به ارائه این تجهیزات میپردازند. تنوع محصولات دوربین مداربسته تحت شبکه هایلوک در 4 نوع مختلف دوربین گردان PTZ، دوربین مداربسته دام، دوربین مداربسته بولت و ضبط کننده آی پی NVR تقسیم می شود که در ادامه این مقاله به معرفی آن ها می پردازیم.

دوربین مدار بسته گردان (PTZ)

دوربین مداربسته اسپید دام هایلوک با استفاده از پردازنده CMOS رزولوشن 2 و 4 مگاپیکسل را در بستر شبکه انتقال می دهد. در بعضی مدل های دوربین آی پی به دلیل استفاده از 3 لنز و تصویری برداری آن ها به صورت همزمان، می توانید تصویر های پانوراما را داشته باشید تا در خروجی تمام محیط مورد نظر به راحتی نظارت کنید. از قابلیت های جالب توجه این مدل سیستم نظارتی چرخش دوربین ها به صورت 360 درجه می باشد. زوم اپتیکال دوربین مداربسته PTZ هایلوک بین 4 تا 25 برابر است و زوم دیجیتال آن 16 برابر است. در بعضی نسخه های دوربین مداربسته توانایی اضافه کردن تا 256 گیگا بایت را داریم تا بدون نیاز به تهیه هارد جداگانه، داده مورد نیاز را در آن ذخیره سازی کنیم. فرمت فشرده سازی H.265+ از پر کاربرد ترین ابزار های نرم افزاری دوربین آی پی است تا تصاویر در حال ذخیره سازی را فشرده کرده و در فضای هارد صرفه جویی قابل توجهی را انجام دهد. میزان دید در شب پشتیبانی شده توسط لنز ها بین 20 تا 100 متر است تا در تاریکی مطلق تصاویر را همان محیط روشن مشاهده کنیم.

دوربین تحت شبکه بولت

دوربین آی پی بولت HILOOK جزو متداول ترین سیستم ها برای خرید در نزد مصرف کنندگان طی بررسی تیم فروش بوده و استقبال بهتری نسبت به دیگر مدل ها داشته است. لنز به کار رفته در بدنه دوربین آی پی بولت، متغیر و از انواع 2.8 ثابت و 2.8 تا 12 موتور دار قابل انتخاب است اما دید در شب 30 متری در همه آن ها ثابت می باشد. استاندارد IP67 محصولات در برابر گرد غبار و فشار آب بسیار بالا از خود مقاومت کاملی را نشان می دهد چرا که جنس بدنه دوربین هایلوک پلاستیک و فلزی می باشد.

دوربین مداربسته آی پی دام

دوربین دام هایلوک IP از پر استفاده ترین محصولات در نزد کاربران بوده است که در این قسمت با قابلیت های آن آشنایی کامل تری پیدا می کنیم. لنز به کار رفته در بدنه دوربین آی پی دام 2.8 ثابت و 2.8 تا 12 موتورایز است که دید در شب 30 متری در هنگام فعالیت تصویربرداری می کند. فرمت H.265+ ابزاری است که پس از فعال شدن شروع به زیر نظر گرفتن تمام پیکسل های عبوری می کند و با فیلتر کردن داده های تکراری از ذخیره آن در هارد جلوگیری می کند. استاندارد IP67 محصولات در برابر گرد غبار و فشار آب بسیار بالا از خود مقاومت کاملی را نشان می دهد.

ضبط کننده تصاویر آی پی NVR

ضبط کننده تحت شبکه hilook در سه نوع 4، 8 و 16 کانال ارائه می گردد. پردازنده پر قدرت ضبط برای سیستم تحت شبکه دوربین هایی با رزولوشن 6 تا 8 مگاپیکسل را با سرعت بسیار بالا بررسی می کند و به ذخیره آن ها می پردازد. پهنای باند انتقال اطلاعات 40 مگابایت بر ثانیه است تا در صورت قرارگیری ترافیک سنگین اطلاعاتی از کندی سیستم جلوگیری شود. فرمت فشرده سازی تصاویر با فرمت H.264+ و H.265+ است که باعث صرفه جویی فضای هارد می شود. این ضبط کننده از 1 هارد SATA تا 6 ترابایت پشتیبانی می کند. این سیستم از سیستم عامل های MAC و iOS ،ANDROID ،WINDOWS را پشتیبانی می کند تا تصاویر بر روی دستگاه هایی همچون گوشی موبایل و کامپیوتر مشاهده کنید.

جمع بندی

دوربین تحت شبکه هایلوک با استفاده از به روز ترین خط تولید و به کارگیری نخبگان و مهندسان چینی تولید شده است. دوربین IP این کمپانی با قابلیت های منحصر به فردی همچون رزولوشن 2 مگاپیکسل، پهنای باند گسترده، فشرده سازی داده، خروجی HDMI و VGA، ضبط حساس به حرکت، چرخش 360 درجه را در کنار خدمات پس از فروش و گارانتی مطمئنی را در اختیار خریداران محصولات خود می گذارد. با در نظر گرفتن تمامی خدمات ارائه شده مقرون به صرفه بودن قیمت دوربین مداربسته هایلوک باعث انتخاب آن در سبد خرید مشتریان گشته است.


چاپ